diamondmum.blogg.se

Ny blogg nya möjligheter

Publicerad 2014-02-24 18:44:17 i Allmänt,

En fullspäckad helg med många tankar. I lördags döptes vår älskade dotter i krokeks kyrka. Allt gick som planerat och dopfikat hade vi hemma i krokek. Mina päron stannade över natten och på Söndag åkte dem hem. Söndagen blev inte som planerad och det blev många tårar många diskussioner och mycket ilska. Vet inte om något bra kom ur det hela så jag jkände bara att. NU GÅR VI VIDARE vilket jag även förmedlade till min karl.
Idag har sonen varit hos farmor och farfar och jag har fått lite plugg  gjort, under det korta perioder som tösen sovit.
Vi har även tagit en skön promenad och det kändes verkligen som vår i luften. Jag gick och filosofierade i den friska vårluften och Zoe låg o tittade på mig i sin vagn med sin vackra blåa ögon, ibland log hon med glimten i ögat då jag tittade på henne.
Nu sitter jag i soffan med tösen sovandes på bröstet och väntar på karln som hämtat sonen och är påväg hem med hämtmat från Krokek's. Mat levererat till dörren är inte helt fel :)
 
Hej hopp gummisnopp
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela